Subject: Hinnangud kõige levinumate pilvteenuste, pakkujate või kasutusjuhtude kohta
From: "RIT info" <[email-masked]>

From: Ave Metsla <[email-masked]>
Sent: Friday, March 15, 2024 4:20 PM
To: RIT info <[email-masked]>
Cc: Riigi Infosüsteemi Amet (RIA) <[email-masked]>
Subject: Hinnangud kõige levinumate pilvteenuste, pakkujate või
kasutusjuhtude kohta

Tere

Tegelen RMK pilvteenuste hindamise ettevalmistamisega vastavalt määrusele
<https://www.riigiteataja.ee/akt/109012024025> Võrgu- ja infosüsteemi
turvameetmete nõuded ja nende kohaldamise ulatus pilvteenuse
kasutamisel–Riigi Teataja.

Leidsin selle määruse lisast
<https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1090/1202/4025/VV_1m_lisa.pdf>
VV_1m_lisa.pdf (riigiteataja.ee) info: „Riigi Info- ja
Kommunikatsioonitehnoloogia Keskus koostab vajaduse korral koostöös Riigi
Infosüsteemi Ametiga I osa punktides 4 ja 6 sätestatu osas igal
kalendriaastal hinnangud kõige levinumate pilvteenuste, pakkujate või
kasutusjuhtude kohta. Lisaks arvestatakse hinnangu andmisel ka I osa
punktis 5 sätestatut“.

Kas teil on mõni hinnang olemas, millega saaks tutvuda?

Heade soovidega,

Ave Metsla
RMK infoturbejuht
Toompuiestee 24, Tallinn 10149
+372 523 6585
 <http://www.rmk.ee/> www.rmk.ee
 <http://www.loodusegakoos.ee/> www.loodusegakoos.ee